неділя, 25 квітня 2021 р.

 GLAD TO MEET EVERYONE ON MY BLOG!!!

2-А, Б класи Понеділок 26 квітня
Повторити слова за словником з нової теми "Seasons and clothes"
За бажанням виконати тест ТЕСТ "ПОГОДА"
 
Середа 28 квітня 
1.  Сьогодні далі вивчаємо тему «Seasons and Clothes» «Пори року і одяг» – за книгою Урок №3 с.102 – спробуйте вимовити і/ або почитати за книгою -№1-3.

2.  Розвиток навичок читання –

Буквосполучення ght читаємо лише останній звук t [t] – [т].

Пригадайте англійською 8 – eight – [‘eit] – [ейт].

Аудіо 1    Аудіо 2

3.  З №4 обрати 2 речення, переписати в зошит, прочитати.

 

П'ятниця 30 квітня
 1.  Сьогодні далі вивчаємо тему «Seasons and Clothes» «Пори року і одяг» – за книгою Урок №4 с.103-104 – нові слова  і пригадуємо теперішній тривалий час. 
2.  Виписати в словник слова з перекладом, читати, вчити:
·       a jacket – [dʒ‘ӕkit] – [джекіт] – куртка 
·       sandals – [s‘ӕndǝlz] – [сенделз] – сандалі 
·       a bikini – [bikini] – [бікіні] – купальник 
·       jeans – [dʒi:ns] – [джінс] – джинси 
·       a T-shirt – [ti: ’ʃ:t] – [ті шь’от] – футболка 
·       a mask – [ma:sk] – [маск] – маска 
·       trainers – [tr’einez] – [трейнез] – кросівки 
·       his  – [hiz] – [хіз] – його 
·       her – [hᴈ:] – [хьо] – її 
·       to pack the suitcase – [pӕk ǝ sju:tkeis] – [пек зе сьюткейс] – пакувати валізу 
·       a cap – [kӕp] – [кеп] – капелюх 
·       shorts – [ʃo:ts] – [шотс] – шорти

3.  Спробуйте вимовити і/ або почитати за диктором назви одягу. Аудіо 1

Аудіо 2 

Аудіо 3

4.  Пригадати, що ураїнському слову «є» відповідають англійські «am/ is/ are», різниця у вживанні слів is/ are полягає у числі предметів: один – вживаємо is, багато – are – тренуватися читати вправу 7 с. 104. На наступний урок підготувати зразкове читання 3 речень з цієї вправи на вибір. 
5. Пригадати назви кольорів для опису одягу. Кольори

  3-А, Б класи Понеділок 26 квітня
Класна робота:
Повторити слова з теми "SWEET HOME" (назви кімнат, країн, меблів, прийменники місця) за словником або за книгою - все написане виділеним чорним та синім кольором с.34-41.
Домашня робота:
Написати 4 речення (що є і чого нема у власному домі/ квартирі), використовуючи структуру there is/ are, there isn't/ aren't
Наприклад:
There is a kitchen in my flat. - Там є кухня в моїй квартирі.
There isn't a computer in my bedroom. -Там нема комп'ютера в моїй спальні.
 
Середа 28 квітня
 1.   Класна робота: сьогодні урок розвитку навичок читання – с.119 №4.
Пригадаємо 2-й клас буквосполучення ea вимовляємо як довге українське і [i:]. 
Виписати в словник, вивчити: year – [‘єа] – [‘jeǝ] – рік
 leaf – [ліф] – [li:f] – листок, зверніть увагу на зміну слова у вимові та правописі в множині
leaves – [лівз] – [li:vz] – листок
Вимовити за диктором Аудіо
2.  Домашня робота: читати та усно перекладати с.119 №4.
 
П'ятниця 30 квітня

Тренуємо знання назв місяців.

1.  Класна робота: повторити назви місяців за словником або відео. Назви місяців

За бажанням виконати онлайн тест ТЕСТ

2.   Домашня робота: письмово с.120 №1 – обрати 3-х дітей і запитати, коли їх ДР, дати відповідь – дивитись зразок в самій вправі.

 
4-А, Б класи Вівторок 27 квітня
 Класна робота: 
Виписати слова в словник із вправи с.163 №1, вимовити за диктором
Домашня робота:  
читати виразно та перекласти усно текст, вимови за диктором: Текст "WHY TRAVEL"
 
 Четвер 29 квітня
Дати письмово відповідь на 4 питання на вибір - С.165 №5 (на основі попередньо прочитаного або прослуханого тексту минулого уроку) 



Немає коментарів:

Дописати коментар