Дистанційне навчання з 19.10.20 по 23.10.20
Завдання оновлюватимуться щодня за розкладом
До уваги батьків та учнів,
виконані завдання відсилати не треба, все перевіримо, коли вийдемо на навчання. Прохання пам’ятати і про домашнє завдання останнього уроку.
2 - А, Б класи
19.10 – Класна робота: Тема «My Friends» - «Мої друзі»
Прочитати с. 26 №1 за диктором: Вправа 1, с.26
Виписати до словника і вивчити слова:
· to swim – [свім] – плавати
· to sing – [сінг] – співати
· to go to school – [‘гоу ту скул] – ходити до школи
· to draw – [дро] – малювати
· together – [те’гезе] – разом
Домашнє завдання: Виконати за книгою письмово с.26 №5 (дописати речення за зразком №1 – скласти 3 речення: 1) Ми – друзі. 2) Ми … (щось робимо разом використати слово дієслово цього уроку). 3) Нам подобається …).
3 - А, Б класи
19.10 – Класна робота: Тема «Sweet Home» - «Милий дім, родина»
Повторити слова назви членів родини за словником і/ або відео Члени родини
Послухати диктора –
опис родинного дерева, хто чий родич Вправа 1, с.33
Виписати до словника і вивчити слова:
· wife – [вайф] – дружина
· husband –[х’азбенд] – чоловік
· granddaughter – [гр‘ендд’оте] – онучка
· grandson – [гр‘ендс’ан] – онук
Домашнє завдання: Виконати за книгою письмово с.33 №2 – 3 речення (написати за малюнком вправи №1, хто чий родич.
Памятайте про присвійний відмінок – Катіна мама = мама Каті – Kate’s mother –
слово на питання «чий?» 1-ше, після нього ставимо ‘ і пишемо s,
слово на питання «що?» - 2-ге).
Наприклад: Who is Tim? – This is Polly’s son. або This is Bill’s cousin.
Хто Тім? – Це син Поллі. Або Це двоюрідний брат Біла.
Немає коментарів:
Дописати коментар