09.04.20
Доброго дня, учні і батьки.
Рада знову вітати Вас на своєму блозі
Пояснення: якщо ви почали виконувати завдання не з
початку карантину, а приєдналися пізніше, то попередні завдання можна
переглянути натиснувши «ПРЕДЫДУЩИЕ» в кінці сторінки.
Прохання виконувати всі
завдання з передбаченим зворотним зв’язком (гугл тести
або фото, повідомлення про виконання в групу чи на пошту) протягом тижня з
моменту публікації завдання.
1-А
клас тема «ANIMALS» «ТВАРИНИ»
Велике прохання до
батьків повідомити про виконане письмове завдання, надіславши своє прізвище на
пошту polina4747@gmail.com, не обов’язково надсилати по 1, можна повідомити і
про інших учнів. ДЯКУЮ!!!
Продовжуємо вчити тему «ANIMALS»
«ТВАРИНИ», сьогодні ми маємо повторити вивчені букви, слова на них і навчитися
описувати тварин.
1. Вивчаємо
слова-ознаки: big – [біг] – великий
little – [літл]
– малий
long – [лонг]
– довгий
short – [шот]
– короткий
tall – [тол]
– високий
small – [смол]
– малий
2. Вчимося
описувати тварин з допомогою цих слів, виділені речення переписати в зошит, вимовити, за аналогією спробувати описати ще 2-3 тварини усно:
а big elephant – [е біг ‘елефант] – великий слон (словосполучення)
It is а big elephant. – [іт із е біг ‘елефант] – Це є великий слон (речення).
a tall giraffe – [е тол джір’аф] – високий
жираф (словосполучення)
It is a tall giraffe. – [іт із е тол джір’аф] – Це є високий жираф (речення).
3. На
повторення алфавіту - Пісня про алфавіт і звуки букв алфавіту
3-А
клас (1 група) Тема «PROFESSIONS»
«ПРОФЕСІЇ»
1.
Сьогодні
на уроці ми продовжуємо знайомитися і закріплювати знання про час PAST SIMPLE – простий минулий час. Пропоную знову переглянути
відео урок з даної теми (лише перші 3 з
половиною хвилини до правила про неправильні дієслова, – починаючи з них і далі поки не треба). Про минулий простий час
2. За книгою виконати усно – с.92, №1 (читати,
звернути увагу на правильну вимову слів при додаванні закінчення -ed), №2 (читати
і перекладати).
3. Друкований зошит – с.59, фото вислати особисто у
вайбер.
4. На наступному уроці будемо проходити, як в минулому часі сказати, що хтось чогось не робив, і поцікавитись, чи хтось щось робив. За книгою – с. 94-95, Домашнє завдання на наступний четвер 16.04.20 – друк.зош. с.60.
4-А (1 група), Б класи ТЕМА «My City – My Home»
1. Сьогодні продовжуємо вчити тему «My City – My Home».
За книгою с.143 №1 – слова переписати в словник з вимовою і перекладом, вчити – на допомогу словник – с.195-196.
2. Читати, усно перекладати за книгою текст с.144 №3, на наступний урок підготуватися до тестування за змістом прочитаного.
4. На наступному уроці будемо проходити, як в минулому часі сказати, що хтось чогось не робив, і поцікавитись, чи хтось щось робив. За книгою – с. 94-95, Домашнє завдання на наступний четвер 16.04.20 – друк.зош. с.60.
4-А (1 група), Б класи ТЕМА «My City – My Home»
1. Сьогодні продовжуємо вчити тему «My City – My Home».
За книгою с.143 №1 – слова переписати в словник з вимовою і перекладом, вчити – на допомогу словник – с.195-196.
2. Читати, усно перекладати за книгою текст с.144 №3, на наступний урок підготуватися до тестування за змістом прочитаного.
Немає коментарів:
Дописати коментар