27.04.20
Доброго дня, любі учні і батьки.
Доброго дня, любі учні і батьки.
Дорогі мої бджілки і бджолята-трудівники, велике всім
дякую за Вашу постійну і плідну роботу та зворотний зв'язок.
Памятайте, що розумова праця дає ще кращий результат, якщо ви навантажуєте себе і фізично в тому числі, тому вашій увазі в кожному класі пропонуються фізкультхвилинки на уроках англійської мови.
Якщо ви маєте намір якимось чином покращити дистанційне навчання з англійської мови, будь ласка, пишіть Ваші пропозиції, рекомендації та побажання в коментарях, натиснувши слово «КОММЕНТАРИЕВ НЕТ».
Памятайте, що розумова праця дає ще кращий результат, якщо ви навантажуєте себе і фізично в тому числі, тому вашій увазі в кожному класі пропонуються фізкультхвилинки на уроках англійської мови.
Якщо ви маєте намір якимось чином покращити дистанційне навчання з англійської мови, будь ласка, пишіть Ваші пропозиції, рекомендації та побажання в коментарях, натиснувши слово «КОММЕНТАРИЕВ НЕТ».
Порада-побажання:
1. Обов’язково пишіть, будь ласка,
в зошитах дату, слова «Homework/ Classwork», номер вправи і сторінку (Ех. 3, р. 45), коли
надсилаєте завдання.
2. Велике прохання
виконувати всі завдання з передбаченим зворотним зв’язком
(гугл тести або фото, повідомлення про виконання в групу чи на пошту) протягом
тижня з моменту публікації завдання.
3. Якщо ви почали виконувати завдання не з початку
карантину, а приєдналися пізніше, то попередні завдання можна переглянути
натиснувши «ПРЕДЫДУЩИЕ» в кінці сторінки.
4. Для тих, хто виконує гугл тести – дозволена 1 спроба, тому пам’ятайте про
обов’язкове написання свого імені і прізвища. Якщо ви вагаєтесь в своїх знаннях
і потребуєте тренування перед тестом, напишіть, будь ласка в коментарях, тоді
я складу додатковий тренувальний тест на ту ж тему.
1-Б
клас тема «ANIMALS» «ТВАРИНИ»
Велике прохання до
батьків повідомити про виконане письмове завдання і перегляд відео, надіславши своє прізвище на пошту polina4747@gmail.com, не обов’язково надсилати по 1, можна повідомити і
про інших учнів. ДЯКУЮ!!!
1. Фізкультхвилинка Руханка
2. Продовжуємо вчити тему «Тварини», вивчаємо букву Zz [zed] = [зед] при вимові (читанні в словах) ця буква
дає звук [z]=[з] –
слово на букву – zebra [‘зебре] –– зебра, за книгою с.92 №2.
3.
Прописати
в зошиті букву – Zz – с. 92 №2 за книгою.
2-А, Б класи тема «Do you like carrots?» «Тобі подобається
морква?»
1. Фізкультхвилинка Руханка
2. Сьогодні на уроці повторюємо назви фруктів та овочів. На перевірку засвоєних знань проходимо тест за посиланням. Тест
5-А клас: Тема «GETTING ABOUT THE TOWN»
– «Discover the UK»
1. Фізкультхвилинка Руханка
2.
Сьогодні
затреновуємо на уроці те, що вчили на попередніх уроках. Прочитати за книгою –
с.196 №5 (зразкове читання з усним перекладом – голосове повідомлення – на середу),
на сьогодні – виконайте на його основі письмове завдання – випишіть з текту 4
речення на вибір, де є час – PRESENT PERFECT, форму дієслова-присудка в реченнях підкресліть
2-ма лініями – фото вислати у вайбер). Підказка – в тексті всього таких речень – 6.
4.
Повторіть
слова за 22.04.20.
Немає коментарів:
Дописати коментар